vrijdag 2 december 2011

Eline's Winterhuis Bookparty!

Afgelopen woensdag ben ik met  Carla en Mark naar de Bookparty van Eline's Winterhuis geweest.
Geweldig!!! Wat hebben we genoten!
Zo ontzettend leuk om Eline zelf en de mensen, die aan het boek hebben meegewerkt, eens te ontmoeten en te spreken. Ook erg leuk alle moois uit het boek eens in het echt te bewonderen.

Ik heb helaas niet heel veel foto's gemaakt. Ik heb vooral veel gekletst en alles bewonderd. Er zijn wel andere blogs waar je meer kan zien. Zoals hier bij Frences. Prachtige plaatjes heeft ze geschoten! Ook Antoinette heeft mooie foto's. Ook van de lekkere hapjes, die haar dochter heeft gemaakt!
Bij Eline zelf verschijnt natuurlijk ook nog een blogbericht. Neem ook eens een kijkje bij Jaqueline, die heeft ook prachtige foto's! Ook van de mooie tuin.

Dit zijn mijn foto's.
De gedekte tafel was toch wel HET pronkstuk! Schitterend!!! Alle medewerkers hadden een eigen plekje aan de tafel gemaakt.



Zo mooi!


Ik ben helemaal weg de sevethouder en de schitterende borduursels!
En zo waren er nog veel meer mooie plekjes!
Frences heeft een mini-workshopje van haar placemat op haar blog staan.


Dat lijstje is ook zo schattig en die lichtjes...
Ja, en de Uiltjes... Super!!!
Die ben ik momenteel aan het borduren.


Dit kussen met die schitterende sneeuwster vind ik zo geweldig mooi!!!


Wat doe je veel inspiratie op. Het liefst wil je direkt beginnen!


Eline had me gevraagd wat Uiltjes in de Winterhuis-kleuren mee te nemen.
Zie ze eens leuk hangen in het mooie poppenhuis wat ze gekregen heeft.
Wat ontzettend leuk om zo veel leuke reacties op de Uiltjes te krijgen!
Mijn kaartjes gingen, als zoete broodjes!
Iedereen bedankt voor alle complimenten, heerlijk!


Kortom, ik heb genoten!!!

10 opmerkingen:

  1. Allereerst, je kabouter is een echte lieverd! ;-) En wat ziet het er leuk uit daar!! Ik had zo graag willen komen, maar het was echt te ver! fijn dat je uiltjes (en terecht) zoveel leuke reacties kregen! Ik ga ook eens bij de andere blogs kijken, maar ik vind dat je toch nog veel foto's hebt hoor, ontzettend leuk!!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat was het mooi he. Ik heb ook ontzettend genoten.Ik wil overal wel tegelijk aan beginnen.Haha.
    Bedankt voor de fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag er super gezellig uit
    Liefs Zohra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat mooi allemaal!! Eline mag mijn kersttafel ook wel komen decoreren zeg haha!
    Super dat je zoveel leuke reacties kreeg op je uiltjes, maar ze zijn dan ook superleuk hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creaties op de foto's! Kan me voorstellen dat je genoten hebt.. :-D
    En wat leuk dat jouw uiltjes ook mee mochten doen!
    Super!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tamara, je uiltjes waren een geweldig aanvullend item op het feestje. Dus nu maar gelijk een bezoekje aan jouw blog, ik ben zo benieuwd na wat je me allemaal verteld hebt, misschien ga ik nog wel leren haken door jouw ideeën hahahaha.....dat kan ik nu echt nog niet.
    Lieve groetjes
    Helga Teunissen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk verslagje, Tamara! Echt super dat je gekomen bent. En ik had niks teveel gezegd he, dat jouw uiltjes precies in de stijl van het boek zijn!!!
    XE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi. Wat grappig, ik las op Eline's blog dat jij daar was geweest. Leuk boek he! Ik heb nu nog zwangerschapsverlof en ben dan ook van alles aan het maken. Nog bedankt voor het haken van de rammelaar! Groetjes Alette (collega van Mark)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je uiltjes zijn echt superschattig!! Leuk om je ontmoet te hebben.

    Groetjes Frences

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi mooi!!

    De wagenspanner is goed gelukt patroontje had ik laatst bij jou besteld.
    De ontvangerster was er ook heel erg blij mee! Ik had in 2 uiltjes van die schudballetjes die rammelen gedaan.
    Met mijn stomme kop ben ik vergeten om er een mooie foto van te maken.
    Maar als de kleine geboren is dan gaan we er vast en zeker een keer op bezoek en maak ik dan wel een foto van het resultaat!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen