woensdag 18 januari 2012

En hier is het laatste Figuurtje voor de Muziek-Mobiel!

En hier is dan nummer 5, een superlief eendje!


Ik had nog even stress, aangezien bleek, dat het boek Amigurumi Toy Box van Ana Paula Rimoli nergens meer te verkrijgen was. Maar ineens bedacht ik me, dat er ook ebooks zijn. Gezocht en gevonden! Hier heb ik hem gekocht. Wat weer een leuk boekje!

Hier allemaal samen.


Ik vind het uiteindelijk toch het leukst om figuurtjes van eenzelfde ontwerpster te gebruiken. Dan hebben ze allemaal een beetje dezelfde uitstraling.

Ik heb ondertussen ook een ring omhaakt.
En dan is dit straks de bedoeling.

Nu nog afmaken!

13 opmerkingen:

  1. Jeetje, Tamara! Prachtig, zeg!
    Jammer dat er hier geen klein grut meer komt, anders had ik het wel geweten, hahaha!
    En ik had het ongeveer goed wat je 5e zou worden, ik dacht een vogeltje en het is een eendje geworden.
    ;-)

    Supermooi! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief eendje! Die mobiel wordt echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dit er geweldig uit!
    Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, ben heel benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk, kleurrijk geheel!
    Je hebt gelijk wat betreft de ontwerpen van een zelfde hand, wel zo mooi. Dat wordt een heel mooie mobiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op een leuk rijtje, jouw super lieve beestjes:
    Pinky, Snoesje, Jellie, Billy en Blubje

    Ik vind dit een schattig rijtje! Heel leuk gemaakt, Tamara.

    Mijn 'bad'eendje is ook klaar, ik zal hem gauw op mijn blog plaatsen.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een leukerd geworden! Ben erg benieuwd naar het totaal plaatje straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super schattig!!
    Ik heb alleen een vraag: waar koop jij je veiligheidsoogjes??

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk allemaal!! Dat wordt een prachtige mobiel!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke bende.. ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat!!!

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn allemaal super schattig.
    En inderdaad een leuke uitstraling.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen