woensdag 11 januari 2012

Sneak-Peeks en een Reuzen-Uil!

Bij deze twee sneak-peeks van dingen, die ik voor twee allerschattigste nichtjes aan het maken ben. Ik wil niet, dat mijn zus ze al ziet ;-), dus vandaar even zo. Het zijn behoorlijke klussen, maar ze worden geweldig! Helaas krijgen jullie het uiteindelijke resultaat pas eind maart en begin april te zien, want dan zijn ze pas jarig. Maar ik wilde even laten zien, waar ik zoal mee bezig ben. Hier ben ik in de kerstvakantie lekker mee bezig geweest.


Deze is af! Zo leuk, ze heeft hem zelf uitgekozen!


Hier moet nog heel wat aan gebeuren!

Ik kreeg afgelopen week twee foto's van Irene.
Ze heeft een Reuzen-Uil met Noodle van Scheepjeswol gemaakt.
Hij is wel 65 cm groot geworden! Kijk eens wat een prachtig resultaat!



Mocht je hem ook willen maken, je hebt ongeveer 10-12 strengen nodig.
Een hele uitgave, maar dan heb je ook een schitterende Reuzen-Uil!!!

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg die reuze uil!! Lijkt me een hele klus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje...wat SUPER, zo'n grote uitl, wat zal dat een klus zijn geweest.
    Je sneak peaks...zien er tot nu toe al leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, leuk!!! Ben benieuwd naar je creaties, jammer dat we tot maart/april moeten wachten...
    Hahaha!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, die staat leuk in de kamer!

    En jij maakt mij best nieuwsgierig en dan moet ik zooo lang geduld hebben...
    Nog succes met de afwerkingen!
    Groetjes, Judith

    PS: heb je misschien ook een patroon voor een eendje, soort badeend? Onze jongste is zondag jarig en ik zou graag een 'badeedje' voor hem willen haken? Kun je heel misschien'even' een patroon ontwerpen? (sorry, moet niet brutaal overkomen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WAuw wat een gave uil. Ik vond de 26 cm al hoog, maar dit is toch wel heel gaaf!
    Groeten, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf zeg die uilen. Een hele mooie blikvanger in de kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend die grote uil... maar wat een werk zeg... ik stuntel al zo met de kleintjes hihihhhh!!!
    Jaaaaaa Tamara, ons zo nieuwsgierig maken en nu moeten we nog zo lang wachten voor het eindresultaat... amaaiiiii dat doet zeer zunne... hahahhh!!! Succes ermee...

    Liefs...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende uil! super!

    Groetjes,
    Inez

    BeantwoordenVerwijderen