woensdag 25 januari 2012

Verjaardagskaart en Kalender van Willem.


Ik ben voor het eerst bezig geweet met Inktense potloden van Derwent.
Het is weer heel wat anders dan met de Coloursoft potloden. Ik vind het wel een erg leuk effect en kleuren springen er wat meer uit. Het is wel even lastig, want je gebruikt snel te veel water.
De kaart is gemaakt met een digistamp van  Pink Cat Studio. Ik vind haar Uiltjes zo leuk!
Het papier is van Basic Grey; Off Beat.

Willem heeft een kalender gepimpt.
Ik had het idee gezien bij Sandra.



De plaatjes zijn gratis digistamps van Dustin Pike.


9 opmerkingen:

  1. Mooi allemaal zeg! En wat een leuk papier. Lekker kleurrijk en fleurig.
    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de tip! Wat een leuke site zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje (inderdaad lekker frisse kleurtjes!) en een geweldige kalender! Die zoon van jou heeft het wel helemaal in zijn vingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat een leuke uiltjes!! Heel mooi kaartje! En Willem zijn kalender mag er ook wel wezen hoor! Heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje en leuke stempel!!
    ik dacht eerst, toen ik de afbeelding vluchtig voorbij zag komen, dat het een foto was van jouw gehaakte uiltjes!!
    Ze hebben er wel veel van weg hoor!!Ik heb de stempel ook gelijk besteld!!Dank je voor de tip!
    groetjes ,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart en die kalender is harstikke leuk geworden dat heeft willem mooi gemaakt

    groetjes ♥ miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Tamara! Lekkere frisse kleuren en prachtige uilenstempel!
    En die kalender, hahaha! Leuk dat ik jou en Willem op een idee heb gebracht!
    Graag gedaan! ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creaties.
    De uiltjesstempel is ook erg leuk en het idee van de kalender tof.
    Je hebt het allemaal heel goed in elkaar gestoken, knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke spulletjes heb je weer gemaakt, ziet er gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen