zaterdag 14 januari 2012

En hier is nummer 4!

Nummer 4 is dit lieve visje!



Ik heb hem twee keer gemaakt.
Aangezien ik weet wat er nog komt ;-), wist ik ineens niet meer zeker, of dit wel de juiste blauwen zijn. Dus heb ik het volgende visje ook nog gemaakt.



Het is dus even afwachten welke het daadwerkelijk wordt.
Het volgende figuurtje kan ik nog niet maken, want het boekje moet nog binnen komen. Die verwacht ik volgende week.

Eventjes samen om het verschil duidelijk te zien.


En allebei met de andere diertjes.



Voor nu gaat mijn voorkeur toch echt uit naar de bovenste.
Ook dit Visje is een patroon van Ana Paula Rimoli en staat in dit boek.

Wat zal de laatste zijn......

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en inderdaad, de bovenste gaat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Tamara, Ik vind inderdaad ook de het blauwe visje van de bovenste foto er het best bijpassen. Een warmere kleur blauw, als blauw al een warme kleur zou zijn.

      Groetjes,

      Marcella

      Verwijderen
  2. Leuk, de vis! ik vind ze allebei mooi geworden (ben blij dat ik niet hoef te kiezen hihi).
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amao tamara ! da's een heel erg mooie !
    De anderen zijn ook tof maar deze springt er toch erg uit vind ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh : en ik vind ook de eerste de mooiste !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooohhhh wat een lieveke... en ja hoor, de bovenste vind ik ook de mooiste... ik ben zooooo benieuwd naar het eindresultaat... erg hè!!!

    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat lief!!!! Ze zijn allevier (vijf) prachtig geworden! Dat wordt een leuke mobile!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi geheel zo met z'n viertjes,ben benieuwd naar je volgende.

    groetjes agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!
    Qua kleur vind ik de 2e vis het mooist, maar als set past de eerste vis beter.

    Gokje voor de volgende? Een vogeltje?

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi tamara je bent lekker bezig!
    mooi zijn ze ! welk boekje heb je besteld>?

    gr chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd, lijkt wel een kempvisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor! Ziet er weer heel anders uit dan in de boekjes.
    Ook ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

    Groetjes,
    Janet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAUW...mooi gemaakt..ziet er Superleuk uit

    BeantwoordenVerwijderen