donderdag 9 februari 2012

Het regent hier Uilen! En goed nieuws!

Ongelooflijk wat een Uilen vliegen uit!!!
Ik wilde deze Uilen toch ook even weer showen. Het leuke van in opdracht haken, is toch wel de verschillende kleurencombinaties, die voorbij komen.




Lekker vrolijk weer, de regenboogkleuren!



En heel chique, rood-wit-zilver.


Zelf ben ik toch wel erg weg van de bovenste variant!


Ik heb trouwens nog een nieuwtje, die ik volgens mij hier nog helemaal niet verteld heb. Dit stond al wel een poosje in de webwinkel;

Dankzij de goede opbrengsten, kunnen we nog een kindje sponsoren. Zijn naam is Alexander en hij woont in Guatemala. Geweldig, dankjulliewel!!!

Net als naar Kenia (het project van Moses), zullen er nu ook naar Guatemala (het project van Alexander) projectgiften gedaan worden.
Dankzij jullie bestellingen is dit allemaal mogelijk!!!  

Er wordt me wel eens gevraagd; "Ben je die Uilen nou nooit eens zat?"
Nee, ik ben ze echt nog steeds niet zat! En ik wordt het voorlopig ook niet. De kleuren wisselen regelmatig af en ik maak ook andere dingen tussendoor.
Het is zo fijn om dit te kunnen doen!!! Je bent eigenlijk drie kanten op bezig;
De klant is helemaal blij met een op maat gemaakt iets en er worden 2 kinderen, de gezinnen en de projecten waar ze in zitten geholpen! En dat maakt mij weer zo gelukkig!!!  
Dus laat het maar Uilen regenen! En natuurlijk ook andere dingen ;-)!    
En ik hoop..., dat er uiteindelijk nog meer kinderen geholpen kunnen worden!     

Ik ga nu weer verder met de volgende Uilen, okergeel-petrolblauw-wit-bruin.
Ook nog niet eerder voorbij gekomen ;-).
Die zien jullie de volgende keer.

14 opmerkingen:

  1. Prachtige uilen weer! En super dat er weer een kindje kan geholpen worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adoro corujas.
    Que lindos seus trabalhos.
    PARABÉNS...bj

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze weer erg mooi geworden! Wat fijn dat je dmv je creativiteit 2 gezinnen kunt helpen. Ga zo door! Groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben het helemaal met je eens Tamara, ik vind de bovenste erg mooi maar als ik er 1 moest kopen, dan zou ik toch de regenboog kleuren nemen, want daar kijkt een kind naar. Jammer, dat ik geen kleintjes meer heb, anders kocht ik er 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer prachtig en super van het nieuwe project!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat jullie weer een kindje kunnen sponseren met de opbrengsten!
    Iedere uil ziet er inderdaad weer heel anders uit door de kleurcombinaties. Maar ze zijn allemaal leuk én met liefde gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SUPER...wat zien de uilen er weer prachtig uit...het uiltje sleutelhanger is hier een echte favoriet, hoeveel mensen ik daar al niet blij mee heb gemaakt, het blijft een leuk cadeautje om weg te geven..
    En SUPER dat er weer een kindje kan worden geholpen...TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn weer erg leuk. Maar de regenboog vind ik het leukst.

    gr Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een geweldig nieuws!!! Een dikke proficiat! Ik vind het zo ontzettend mooi en knap van je hoe je dit allemaal kan klaarspelen! Prachtig zeg... Een tweede familie kunnen helpen zo! Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig nieuws. De kinderen hebben het zo hard nodig. Super en een super van jou dat je dit doet voor de kinderen aan de andere kant van de wereld.
    Ik blijf je uilen volgen want ik vind ze super de super leuk.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke uiltjes weer,iedere uil heeft weer iets bijzonders, hoeveel je er ook van maakt. Super dat je een kindje kan adopteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige uilen heb je weer gemaakt en tof nieuws zeg! Weet je meteen waar je het voor doet!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig initiatief!! Ga vooral zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een leuke uiltjes!
    Werkelijk geweldig.. :)
    Ik zou zeggen, ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen