vrijdag 3 februari 2012

Liefde...

Ik heb twee kaartjes gemaakt met dit lieve meisje, Wrynn.
Zij is een karakter van Tiddly Inks.


Wat een schatje hé! Zo mooi getekend!
En dat Vosje..., zo lief!


Ik vind het altijd erg leuk om te lezen wat voor papier er is gebruikt, dus dat zet ik er ook even bij ;-).
Het papier van de bovenste is van My Minds Eye; Darling Dear.
De onderste kaart is gemaakt  van een papierblokje Vintage van de Action.

Ligt er bij jullie ook al zo'n pak sneeuw?! Voor mij hoeft het niet, maar Willem vindt het wel geweldig! Ik heb hier uitzicht op het schoolplein. Het was in de pauze al dikke pret!

En er ligt nu al veeeeel meer!!!
Apart zo... een klein poosje terug kreeg ik toch echt al een lentegevoel...

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes heb je gemaakt..SUPER..
    Bij ons ligt nu ook een pak sneeuw...had niet gehoeven voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaartjes weer! Hier geen sneeuw maar wel erg koud. Voor mij hoeft sneeuw ook niet maar de kinderen zouden het wel fijn vinden. En dan kunnen ze de nieuwe slee die we gekocht hadden toch eens gebruiken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes heb je gemaakt. Ja, grappig hoe het 'weer' je voor de gek kan houden, maar ook wel weer leuk dat we nog even winter krijgen. We hebben hier ook al een lekker pak en het sneeuwt nog steeds. Alvast een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaartjes.
    hier ligt geen sneeuw

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, hier ook al aardig wat sneeuw.
    Wat leuk die kaartjes!
    Heb net dezelfde digistamps gekocht, kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan. Zeker nu ik die van jou heb gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee geweldige kaartjes.
    Super styempeltjes die je prachtig hebt ingekleurd.
    Ja bij ons is het in de namiddag ook beginnen sneeuwen en ondertussen ligt er al een behoorlijk pak.
    'k Moest er net met de auto door en dat vind ik echt niet leuk.
    Sneeuw hoeft voor mij ook niet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie kaartjes, ik heb nog nooit met digistamps gewerkt maar vind het elke keer weer mooi om ernaar te kijken.
    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes, dat vosje is idd erg lief ^^
    Hier lag een klein laagje sneeuw maar dat is allang weer weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tamara
    het zijn 2 super mooie en o zo lieve kaartjes, kleuren zijn ook geweldig.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen