zaterdag 11 februari 2012

Uil- Rammelaars en een Kikker in wording.

En hier zijn ze dan! Een Rammel-Uil en een Uiltje op Tak-Rammelaar.


Ik vind ze lekker stoer geworden!
En nog even apart.



Dan ga ik nu weer eventjes verder met dit gevaarte,


Dit is een eens, maar nooit weer project...
Ik haak met een dubbele draad acryl, zoadat het een grote Kikker wordt.
Maar het is een aanslag op mijn schouders, ellebogen en polsen.... Dus niet weer op deze manier. Elke keer maar weer een klein stukje...
Hij wordt vast uiteindelijk erg leuk!

8 opmerkingen:

  1. Knap! Ja, sommige dingen kunnen echt zwaar zijn om te maken he! ben wel benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, de uilen zijn heel leuk en stoer! Prachtig! Ben al benieuwd naar de kikker ook :) Doe maar rustig aan daarmee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je uilen zijn wederom erg mooi geworden!
    Ik heb een keer iets gemaakt met een dubbele draad acryl maar daar heb ik erge spijt van gehad inderdaad, haakt echt niet fijn! Gewoon dikkere draad kopen in zo'n geval, maar goed dat weet ik nu. Succes en neem de tijd! (of heb je een strakke deadline?)

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die uilen zijn mooi geworden, vooral met die petrol kleur.Ooit haakte ik de kikker van Cristel Krukkert met dubbele draad en dan was inderdaad ook een aanslag op mijn lijf. Maar rustig aan kom je vast tot een mooi resultaat, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super! Ben ook erg benieuwd naar de kikker!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De uiltjes blijven leuk. Naar de kikker ben ik ook erg benieuwd. Lijkt me inderdaad niet handig en fijn haken, rustig aan dan maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn de uilen weer leuk geworden en ook erg mooi met deze kleuren! Ben benieuwd naar de kikker!

    Gr. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je uilen zijn leuk. Weer helemaal andere kleuren, inderdaad erg stoer. Ben ook erg benieuwd naar de kikker.
      Liefs Carla

      Verwijderen