donderdag 27 mei 2010

Christel Krukkert in de Stentor!!!

Dat ik een grote fan van Christel ben, is denk ik zolangzamerhand wel bekend!
Dit was wel een hele leuke verassing! Hier kwam mijn schoonmoeder vanmiddag mee aan de deur. Ik lees zelf geen krant, maar we lezen wel af en toe mee met moeders.
Dit artikel had ze maar even naar buiten geslagen, mocht hij zo in het oud papier verdwijnen. Wat attent!!!
Hartstikke leuk, positief stuk!
Als nu maar niet iedereen aan het beestjes haken slaat, hahahaha!!!
Als je op de foto's klikt, worden ze groter en kan je het artikel lezen!







Dit is de site van Christel Krukkert!

1 opmerking:

  1. Hoi,
    Ja,ook ik was blij verrast, toen ik de Stentor opensloeg en het artikel tegenkwam.
    Zat met een brede grijns van oor tot oor te lezen. Heb de krant weer teruggegeven aan mijn moeder, zij was de afgelopen 10 dagen op vakantie, maar ik ga vragen of ik hem weer terug mag hebben vanwege dat artikel.

    Groetjes, Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen