zondag 30 mei 2010

Hangers met Bloem en Kralenketting!

Dit is ook erg leuk om te doen! Kralenkettinkjes maken!!!
Deze prachtige kralen had ik al heel lang in huis, maar wist nog niet zo goed, hoe ik het allemaal in elkaar moest zetten.
Elke donderdagavond komt mijn vriendin Carla van, Snoopy's Crea, gezellig bij me (momenteel) haken, of we zijn met voorbereidingen van de hal van Willem's school bezig. Een heerlijke kletsavond, waarin we elkaar steeds weer inspireren!
Zij had al een sleutelhanger met kraaltjes eraan gemaakt en heeft het me geleerd.
Ik was niet meer te stoppen. Eindelijk kon ik ze mooi gebruiken!
Ik heb er gelijk tien gemaakt. Nu eerst maar even afmaken.
Een bloemetje en een labeltje erbij en ik vind het helemaal leuk.





Wat een prachtige kleuren!!!



Als je op de foto's klikt, zie je nog beter!!!

10 opmerkingen:

  1. Hoi Tamara,

    Wat weer een geweldige sleutelhangers! Waar koop je die dingetjes om een lintje aan vast te maken?

    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renske,

    Dankjewel!
    Deze had ik toevallig van Carla gekregen.
    Komen uit een Action-doos, waar ook kralen ed in zitten.
    Moet nog even op zoek, want het bevalt me goed zo. Ik had er maar drie en die zijn nu op!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt, prachtige kralen ook, ik kan er zelf ook erg van genieten om zulke freubels te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, mooi, mooi,als je leerklemmetjes (om lintjes aan te maken) zoekt dan heb ik nog wel een adresjes voor je.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een blog vol mooie dingen ontdekt! Ben nu al fan van je haak- en schilderwerk! Ik kom zeker nog eens terug met meer tijd om rond te snuffelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk werk he. ik ben dit weekend er ook druk mee geweest. Je hebt mooie kleuren gebruikt. Tot donderdagavond, kan niet wachten.
    Liefs carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tamara er is een email met adressen naar je onderweg.

    En o, ja ik ben nog steeds op vakantie, heb nog 4 weken te gaan.
    Gelukkig heb ik internet dus zo blijf ik op de hoogte.

    Succes.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, jij hebt ook een ontzettend leuke blog!! Wat een leuke spulletjes!! Jij hebt er ook een volger bij hoor!! ;-) Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi

    Leuke dingetjes!
    Die lintjes maak je die zelf?

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen