donderdag 27 mei 2010

Stofjes

We gaan een prachtige studeerkamer maken en daarvoor zijn we afgelopen zaterdag naar de Ikea geweest.
Het wordt denk ik een heerlijke, georganiseerde ruimte!
Natuurlijk ben ik ook nog wat aan het rondstruinen geweest en heb ik deze mooie stofjes gescoord!
Jammergenoeg hadden ze geen groene stof meer.



Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen. Maar deze stofjes gaan me vast inspireren. Ik heb zoveel mooie naaisels gezien op verscheidene blogs, dat mijn naaimachine, die al heel lang ongebruikt staat te wezen, toch weer begint te roepen.
Ik heb vroeger heel veel genaaid, maar dan kleding. Daar heb ik niet zoveel zin meer in, maar wel in knuffeltjes, tassen, telefoonhoesjes, portemonneetjes, etuis, ed. En ik wilde nog graag de Lucy- bag maken, daar moet natuurlijk ook een leuk stofje in.
Ideetjes zijn er wel, maar eerst nog wat dingetjes afmaken en natuurlijk mijn Afrikaanse bloemenkussens.
Ik ben nooit eentje van 1 ding maken, ben altijd met van alles tegelijk bezig!
Of dat zo handig is...??? Maar, wel afwisselend!









Wat een vrolijke boel!





De grijs met witte bloemen en de veelkleurige met vogels, bloemen en vlinders zijn toch wel mijn favorieten!

2 opmerkingen:

  1. hey Tamara

    Wat een toeval ik heb de onderste stof die zwarte met allerlei afbeeldingen erop ook gekocht. Ik ga het gebruiken tussen mijn fotomuur in eenpaar fotolijstjes.

    Echt vrolijke stof, vond ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat leek mij ook een leuk idee!
    En de oranje stof met vogels wilde ik om een canvasdoek spannen om de studeerkamer op te vrolijken.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen